Tuesday 31 January 2012

:: Best sangat Hujan ::





Waduh2.. .. Air hujan dah memenuhi sungai Klang dan Ampang bersebelahan Lebuh Raya Bertingkat Ampang-Kuala Lumpur (AKLEH) depan umah aku nih.. Memang cepat jer air tuh naik...bunyi guruh dan derasan air tersebut membuatkan aku tarik balik selimut...Best sangat tido..Alarm handphone aku berbunyi..mata aku bukak and then cepat2 aku press 'snooze' continue 5 minutes more.. hinggalah jam 6am.. HA??? baju kurung tak iron lagi,baju pun belum sidai..wakeup2 Nurul Asyikin!!! hahahaha...


Perkara lain yang best dibuat time hujan ialah: 

Makan

Bila hujan jer otomatik perut akan terasa cam berkeroncong jer. memang terasa nak makan jer. Patutla orang zaman dulu tanam ubi kayu banyak2. Sebab dapat la diorang makan time hujan2 camnih.. Sedap ooo.. Nikmat lebih kalau dapat makan masakan yang panas2 time macam nih

Tidur

Yang ni memang teramat best sekali. Kalau tidur ni memang nyenyak do.  Terasa macam diulik je tidornyer. Dahla terasa sejuk semacam jer. Memang sesuai la untuk tidur ni. Kalau biasa tidur 8 jam pom boleh jadi tidur 12 jam kalau time hujan2 nih..

makan tido makan tido .. tido tido makan .. hahahaha...


No comments:

Post a Comment