Wednesday 3 October 2012

TANDA SERU ?


Luaran orang tengok kita gelak tawa,

Tapi pernah tak orang sekeliling selami hati kita?

Kalau hati ni boleh berkata,

Mesti orang sekeliling turut merasa apa yang aku rasa,

Kalau hati ni boleh senyum,

Mesti orang sekeliling bangga dengan senyuman hatiku,

Tapi;

Hanya Allah sahaja yang dapat selami hati aku,

Kalau dulu bangun tidur aku rasakan dia sentiasa di sisi,

Selamat pagi, selamat malam tiap hari aku terasa dihargai,

Bila balik kerja aku terasa kesunyian,

Kerana tiada deringan lagi,

Itu dulu, bukan sekarang,

Kita tak boleh create kan jalan hidup kita,

Kalau lah boleh macam jalan cerita Yusof Haslam,

Pasti aku tahu ending nya,

maafkan aku wahai jejaka ~






1 comment:

  1. hahaha,,,pandai la cyg nie berkate...lpas nie aku akan ade d sisi mu ye cyg :)

    ReplyDelete