Tuesday 13 March 2012

Pabila dewan bermula maka saya ~

nite guys ;

malam nie aku tekad nak update blog..
nak citer event semalam..
aduhai.. no idea ! oh! idea coming plizz !! kangan bangat meh !

mybe tak bersemangat sbb badan aku letih,
yelah kan, dewan dah start so, aku da tak boleyh nak ngular,
tak boleyh nak lepak2, tak boleyh nak berfacebook2 ,

semua nya kerana dewan ! dewan oh dewan !

12hb Mac 2012 Istiadat Pembukaan Parlimen Penggal Ke-5
tahniah untuk ahli2 Parlimen kerana belom habis kontrak lagi.. kah kah ..



Tagline ! poster - poster





Sedang bz untuk memuaskan hati semua pihak!



Geng seopis sekepala ~!
teruja tengok kerusi Diraja nie..!



Ampun Tuanku! Patik amik gambar dari jauh jerp..


dari pintu masuk dewan hingga la nie .. bunga2 yer sangat gojes!
note : i'm sorry tak banyak berceloteh pulak aku punyer blog hari nie, mata sudah gantok nie.. nak gentel2 bantal lorh, gantok bangat ! yg penting yer.. bila dengar jer ade persidangan semestinya aku akan balik lambat... sehingga selesai.. kadang tue hingga pukul 00:00 .. k bye !

No comments:

Post a Comment