Wednesday 4 July 2012

nisfu syaaban

Maafkan saya kerana saya tak berkesempatan untuk menunaikan tanggungjawab saya sebagai seorang muslim untuk membaca yassin sebanyak 3 kali. Mudah2an Allah memberkati hidupku di samping keluarga tersayang. Taknak cakap lelebih sebab hari ni saya kurang sihat , tak berapa nak pasti kenapa lah semalam badan seram sejuk, status mukabuku saya hari ini "demam gedix, mc today" hahaha.. Alhamdulillah masuk tengahhari badan saya semakin kurang panas , sebab tu saya cakap demam gedix, takpelah semua itu kerja Allah , selepas pergi ke klinik . saya tidur mybe makan ubat , after wake up saya buat assignment yang bertimbun2 . Macam nie ke orang belajar yer? Baru nie aku merasa .. Tapi takpe , itu semua kehendak saya selami ini , saya yang patut arrange dengan baik . Hanya Allah yang restui perjalanan masaku. Sejak jadi student jarak jauh nie, satu saat pun bagi saya sangat berharga , balik kerja macam2 benda nak buat , lipat baju, basuh baju sambil tue 'navigator internet' i class . Sistem iclass nie milik orang2 pjj macam saya nie ha. dari sistem nie pelajar berkomunikasi dengan lec , coz lec akan bagi exercises di iclass , di samping tu kita dapat juga bertukar2 pendapat dengan rakan2 kelas.

Baru jer selesai siapkan assignment subject CSC253 'Interactive Multimedia' and then tiba2 teringat belog saya yang dah lama kesepian , sian dia :(

Lagi 2 subject lagi harus diselesaikan, hmm.. 1st sem nie hanya belajar empat subjek tapi dia punya kerja sekolah yer mak uihhhh .. hanya Allah yang tahu.. tang demam nie saya tak tahulah salah apa, mybe penat sangat kot.. ishh ,, merepek jer ikin ni lah ..saya nak share pic merepek nie.. nak tengok???


tak berapa pasti apa motif gambar ni, sebenarnya nak tunjukkan ubat kot.. poyo2

memang bersepah2 .. macam orang belajar hebat sangat! sory :(

No comments:

Post a Comment