Monday 4 February 2013

MU - Mark UP , Machester United , Miss U

Salam,

Acik nak ngadu pada u'll semua. Oleh kerana si pemakai jersey MU si boypren tarik muka sampaikan mee kari yang diorder pun dia tak selero nak makan. Kasihan. Kasihan pada si pemakai yer. Seriusly aku tak pernah pun terfikir nak beli jersey nie, 1st time aku beli jersey itu pun mase berkonvoi di Parlimen Parit. Mereka suruh kitorang pakai jersey Malaysia. Aku pun beli jersey bola. Aku bukan fanatik bola pun. Kalau aku tengok bola mesti ade teman kat depan tv kalau tak compom aku tidur tak pun i will changed another channel. * romantik dan jiwang . gila ! Kalau dengan housemate game Malaysian vs Indonesian , Negeri Sembilan vs Terengganu aku tengok lah . Tapi aku bukan seorang wanita yang sanggup bangun tengah2 malam semata-mata tengok bola MU vs Chelsea. Korang mesti bosan kan, asyik2 blog aku nie cter pasalboyfren tak abis2 , yelah. aku belum kawen tue lah yang diceritanya . sok aku ade anak asyik citer pasal anak ajer, Berbalik pada cerita di atas. Aku tahu si Boyfren nie minat gle dengan Chelsea tapi aku tak tahu pulak yang dia nie fanatik habiss. gile arh mamat tue, Kau tahu. Hari tue aku keluar makan. sat ag aku pakai jersey MU aku ingat he shocked becoz 1st time kut die tengok aku pakai jersey selalunyer baju yang berunsurkan feminine jer aku pakai. LOL ! Memang aku tak boleh lupe ape yang die buat . Die order makanan tapi die tak selera alasan nya aku pakai MU . sampaikan garfu yang aku terlepas pandang jatuh lalu abis baju aku kene kuah kari , he laugh alasan nyer "tu lah pakai lagi MU " tak memasal aku yang kene .

Sejak daripada tu aku asyik send msj mesti cakap "hai MU. " hilang mood die, Hahaha. and then 2nd msg aku cakap janganlah salah faham "MU tue  Miss U lah" haiyoo... Aku pesan pada dia kalau nak tengok aku pakai jersey chelsea tolonglah belikan . senang cter die belanje . he said " u nak ori o danau punyer jersey ? i jawab of course lah ori . gler ! kalau ori RM 199 lah u . abis tue , u suruh i pakai chelsea of course lah i demand ! n then die tegaskan dia cakap kalau u nak jersey yang ori u kene carik " CTID , keep calm and KTBFFH , nie kata2 semangat chelsea . " tugas u carik makna tersebut . alahai mamat nie, geram pulak aku . :p

Malam

Aku borak dengan Kak mimie , housemate aku. aku tahu dia memang wanita yang minat bola tapi aku tak tahu minat dia dalam mana pada bola. aku ceritakan lah masalah ku pada die, "aku cakap , akak .. H tak minat MU sejak tahun 1998. mamat nie lahir 1986 . awal sangat die minat bola . kenapa kak? a'ah kin. kalau dulu time akak sekolah budak2 laki yang minat MU dan Chelsea memang tak baik. aik? kenape? mybe diorang sentiasa turun naik kut. oh yeke. akak minat ape.. akak tak minat ape2.. hihi ;(

pssssttt ; korang tolong lah acik carikan makna yang aku telah highlight tu k .. plss . sayang korang





2 comments: