Thursday 17 April 2014

The wedding planner

Title utk hari ni macam gempak jer kan. Bersyukur bila dapat tahu abg sy yg kedua mahu kahwin. Itupun dia malu2 pulak nak announce pd adik beradik. Sy dapat detect pun sbb secara tiba2 jer abg ckp nak bawak mak abh pergi ipoh , Perak. Hari Sabtu 12 April sy saje menyakat btau "nak ikut pergi Perak " sat ag abg mcm terkejut. Alah.. nape nak ikut. Biarlah. 14hb mak abh dah p minang teman wanita beliau. Alhamdulillah. So. Sekarang abg lantik sy jd the wedding planner . So excited bila nak carikan doorgift and design kad. Sebab. Abg ckp dia dah jammed! Pening kepala. Sy sudi berkhidmat. Gembira plus sedih bila abg nak jd milik orang lain. Sbb abg tu lah yg memahami sy. Jemput sy . Layan kerenah . Tunggu lelama kat mall. Semalam dah survey2 di plaza gm . Untuk door gift lah. I think nak bg something yg guest akn smpan lame2 . Macam kegunaannya berbanding if kita bg candy, snack, o etc . Sbb itu hanya sementara shj. Orang mkan so dah x nampak kenangan nya. Itu semalam. Hari ni sy pergi jalan pudu tengok kad jemputan . Bajet sy murah tp nampak exclusive . Smpaikan bakal kak ipar tergelak lah , cerewet sy mcm tu sekali .



1 comment:

  1. Assalamualaikum..

    Salam ukwah dari saya untuk anda..

    Jom follow blog saya iya seo dan

    saya sudah follow blog anda #7

    Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..

    Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..

    Komen yang baik2 sahaja ye..

    Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

    Terima kasih sekali lagi..ya

    ReplyDelete