Monday 11 June 2012

i LoVe are she QUEEN

hye malam ,


Mimpi ke aku ni?? (dush-dush $_& )

helloOoo Nurul Asyikin ..
hye darling !!

aik?? bukan ke u sudah tukar nama "are she Queen"
itu nama nak up sikit jadi cute ~_@

u'll know what !

teringat waktu aku di zaman persekolahan menengah ,
member rapat aku, muka kami hampir seiras tau,
cuma aku tembam, dia tak!
dia ada lesung pipit , aku tak!
tinggi lebih kurang,
besar pun lebih kurang ,

she's name Nurafilah binti Karim,
dia lah yang mengesyorkan dekat aku nama "are she queen"
sweet kan nama ni..
aku pun tak pernah terfikir pulak nak letak nama ni..

address email aku pun tak lekat nama "are she queen"
tapi dulu aku pernah ada blog, tapi blog tu dah tertutup,
aku letak jugak nama nie coz tiba-tiba aku teringat kat fila,

address fb aku dulu "EkYn Dzulkipli" 
aku mulai tukar time aku keseorangan melayan fb,
"are she Queen" fb name


hahahah.. tak sangka pulak lah ada jugak yang khianat nama queen nie,
perli memerli tu beb kat wall pengkhianat tu..

lantak korang lah ai,
yang penting aku tak kacau laki anak kau, apatah lagi boyfrend kau!

aku boleh dapat laki yang lebih hebat lah daripada korang!
typical perempuan yang tak cukup matang !

biasalah kan , umur zaman macam aku nie korang dah gatei nak kawen,
tu pasal lah korang tak puas enjoy !!
meroyan !!!


yang penting aku masih ada mak, abah, abang , kakak , adik kandung aku !!!
tak bergantung hidup dengan korang !!
bye pompan !


i love her  , nama timangan oya.. muka di bangku sekolah, sememeh yerk ^_*



insyaAllah minggu nie 15 Jun aku nak pergi Kota Tinggi , nak datang rumah dia & pergi weeding mmber JB,. hmmm...dengar khabar oya tak sihat, nak jenguk dia jugak lah..lama tak tengok dia update status, tak chat.. hmmm ... :'(



purple day :*

2 comments: