Sunday 3 June 2012

1:28am ~ sleep! not yet

bismillahhirrahmanirrahim..

penangan berjalan seharian wif my luf sampai la nie aku tak boleyh nak lelapkan mata .. dia pun terus senyap tak tau lah dah sampai ke belum, haiyoo! nama pun laki kan, mybe tido kot .. masalah yer tell me why??

bertemankan sinar fm .. aku layan kan aje lah, but i'm still yawning ..

it's ok lah! aku nak bercerita pepagi nie k.. terima kasih kerana sudi untuk bersama aku, Saturday morning seperti yang dijanjikan aku nak kuar date, tetibe aku terasa nak masak meehoon .. baik lah pulak aku nie, mybe aku dapat 'nur' tapi tu lah kan aku nie tak pandai masak, main bedal aje .. aku pun tak pandai nak balancekan pedas cili api dengan lada hitam .. kasihan my luf makan kepedasan tahap menyengit, aku pun silap jugak tak goggle dulu resepi meehoon 'singapore' maen terjah aje.. tapi naseb baek my luf memahami, siap dia berterima kasih kat aku, mybe nak ambik hati aku kot.. dye kata xpe, 1st time kan.. setiap manusia pasti ada lakukan kesilapan sedangkan chef wan pun pernah terlupa letak garam masakan pulak aku yang 'mimpi' masuk dapur..

yang syok yer dye belanja ice blended 'starbuck' memey belagak aku, lepas tue kitorang tengok wayang 'piranha' .. and paling best yer memang dah lama aku idamkan nak makan 'chicken chop' tenkiu dear , mis u :)

remind !

google the recipe !

1 comment: