Wednesday 9 January 2013

bila tiada persidangan :)

3week a few ago.teringat masa hari persidangan.pergi pagi balik malam.pergi nampak bulan.malam pun nampak bulan.itulah naseb seorang pekerja bentara di parlimen nie.exhausted.kene jaga penampilan, ade jerawat sikit kene tegur,muka kusam pun ade jugak yb nak tegur, yb wanita takde masalah tapi tang yb lelaki nie, ade jer yang tak kene, it's ok, mybe dengan keadaan hormon muda aku kot.

hari nie,

terasa rindu pulak pada dewan, mybe rindu nak buat overtime hihi :) alahai, lamenyer nak tunggu gaji bulan Januari . kalau boleh hari2 nak keluarkan duit biar ATM machine naek menyampah tengok muka aku, rutin harian kalau tak ada dewan, masuk pukul 7:30am after this, lepak borak2 , makan minum, gosip mosip , pastu 8:30am bersurai, barulah duduk kat tempat memasing. yang riuhnya aku jelah, alahai , mak jemah :P

pukul sepuloh

lepak, port kitorang kat opis nie , di tempat kak rozi lah. partition tempat duduk aku di ofis nie x strategik, dah lah dekat dgn pintu bilik BMK , nanti kok nyer die hempas pintu terasa mak jemah .. hahaha .. bila dah lepak, mosip nie tak lari kalau takde makanan, tak kira lah ape benda yang penting nya boleh ngunyah .. hahaha




hebat tak kepala kitorang, lebih kurang Kedai Rakyat 1 M'sia .






Best  jugak takde dewan nie, satu makeup pun aku tak pakai. selekeh jer.letih lah beb, eleh, konon nak nuteral Beauty lah tue, after boyfie puji Yb Nurul Izzah nuteral beauty terus aku macam nak jdik seperti die, she's very beautiful women , tak ade secalit eyeshadow apatah lagi blusher , tapi kalau aku pulak bila tak pakai make up pucat lesing, tu pasai time dewan jer pakai, red my lips .. * blushing

No comments:

Post a Comment