Friday 24 February 2012

Bab Gosip ~> pinangan duda diterima DARA :)

hai readers , night ~

tiba-tiba membizi kan diri saje2 nak bergosip malam2 nie.. Best kan kalau tengok gambar orang kawin ni kan.. gatei.. jum!! ikuti kisah si dare terima pinangan dude yang still macho..Yusry ~ sebelum nie tewas dalam perkahwinan bersama Erra .. Mudah2an perkahwinan kali kedua ini kekal hingga ke akhir hayat khendaknya amin..

:: Lisa Surihani selesai lakukan adat sebelum kahwin Tarikh

 Sebelum majlis persandingan bakal diadakan pada 26 Februari nanti, Lisa Surihani sudah pun selamat melakukan aktiviti adat untuk perkahwinannya. Yang pertama sekali Lisa telah mandi bunga, kemudian malam berinai dan seterusnya khatam al Quran. Memang Lisa sungguh gembira dan teruja dengan suasana sebegini dengan di saat-saat akhir bergelar remaja dan menamatkan zaman bujangnya.





 Gambar Pernikahan Lisa Surihani, Yusry 

 sementara wang hantaran dirahsiakan jumlahnya daripada pengetahuan umum.

Dalam pada itu, pihak perempuan menerima tujuh dulang hantaran dan dibalas sembilan dulang. Selain seutas rantai, antara barang hantaran lain yang diberikan Yusry kepada Lisa termasuklah sirih junjung, bunga rampai, cincin, kelengkapan solat dan kek.


Manakala Lisa membalas sirih junjung, bunga rampai, sebentuk cincin, koleksi cakera padat kumpulan The Beatles, sebuah peralatan muzik keyboard, kelengkapan solat, kelengkapan pakaian lelaki, manisan dan kek.

 








No comments:

Post a Comment