Friday 24 February 2012

: Adnan Sempit 2 :

hai sekalian ;

sape minat tengok movie sila angkat tangan.. sore2 .. haha .. sengal lah ikin nie.. aku klik jerk Home ramai jugak pengguna facebooking nie update status pasal bru jer pas tengok movie Adnan Sempit pastu ramai bg A+ pada cerita nie ..ade yang tu update status ;
 -->   Bru lps lyn movie Adnan Sempit 2 at TGV S2 with En... (jelesnya) :(
-->   Adnan Sempit 2. . .  five star derr. .      * d'mana ada kemahuan, d'situ ada highway. . — at GSC 1Borneo
 
best ke weyh??  Mampukah Adnan Sempit 2 nie dapat menandingi Filem Adnan Sempit terdahulu?? sape nak ajJak aku tengok wayang nie?? hahaha (gelak jahat)



Adnan Sempit 2 merupakan skuel untuk filem Adnan Sempit yang pertama pada tahun 2010 yang lalu..Adnan Sempit 2 masih mengekalkan kesemua para pelakon yang sama tetapi diberi harapan baru oleh Pengarah Ismail 'BoB' Hashim .. Jika Adnan Sempit yang terdahulu arahan Ahmad Idham mampu membuat penonton ketawa bagai nak gila, untuk Adnan Sempit 2 ini pula mampu membuat penonton kehabisan stok ketawa untuk satu bulan.. Kalau mkan popcorn tu maun boleh dilempar nya sebab golak kuat2 sampai tak sedar diri..Semuanya habis digunakan ketika menonton filem ini..

Pendapat penonton tentang filem ini ;-

Tidak banyak yang berubah dengan watak selain watak yang sama spt yang dilihat dalam Adnan Sempit yang dulu..Lakonan Sam,Intan Ladyana,Yana Samsudin dan ramai lgi mampu lebih hebat mungkin kerana pengalaman yang telah mereka ada setelah terlibat di dalam banyak filem lain sebelum ni..

Filem ni memang dpt kami ketawa dri awal sampai habis .. Terus terang , memang non-stop ketawa.. Lepas satu,datang satu lagi lawak..Biar ada kalanya lawak yang dipaparkan agak merapu , tetapi ianya masih dpt diterima memandangkan filem Adnan Sempit 2 ini sememangnya sebuah filem komedi..

ok bai, mengarut jelah..g tengok sengsorang !

No comments:

Post a Comment